Váš pobyt v této nemovitosti bude krytý naším StayProtection balíčkem, a to včetně Stay Benefits! Více informací
Stahování
N/A Mbps
Nahrávání
N/A Mbps
Pronajímatel zatím nevyplnil rychlost internetového připojení. Požádejte o tuto informaci.
Vždy, když pronajímáte přes Flatio, se na vás automaticky vztahuje náš balíček StayProtection.
Při rezervaci tohoto ubytování získáte také rozšířenou ochranu v podobě Stay Benefits - jedinečné nabídky zaštítěné společností AXA! Tento balíček zahrnuje:
Evgeny obvykle na zprávy odpovídá během 4 hodin .
Po odeslání žádosti o rezervaci dostane pronajímatel zprávu, že máte o bydlení zájem. Od tohoto okamžiku má 24 hodin na to, aby vaši žádost buď schválil, nebo zamítl.
Pronajímatelé bytu se zajímají především o profil zájemce. Proto nezapomeňte do svého profilu doplnit všechny potřebné informace, přidat profilovou fotografii, nebo dokonce natočit o sobě i nějaké video. Tím se stanete pro pronajímatele bytu atraktivnější a s větší pravděpodobností Vaši rezervaci schválí.
Na smlouvu o pronájmu se můžete podívat předem a online u každé nabídky. Po jejím podpisu ji najdete v aplikaci Mé bydlení.
Při sjednání pronájmu přes Flatio se nemusíte bát, že by pro vás byla smlouva nevýhodná. Naše smlouvy jsou sepsány tak, abyste mohli bydlet v klidu bez jakýchkoli starostí. Jedná se o smlouvy jednotné, které používají všichni pronajímatelé na Flatio.
Vašeho času si vážíme. Proto jsme na naši platformu přidali možnost virtuální prohlídky, abyste si mohli některé pronájmy na Flatio prohlédnout z pohodlí domova.
Pokud pro vámi vybrané ubytování není virtuální prohlídka k dispozici, můžete se obrátit na pronajímatele a požádat jej, zda by vám umožnil osobní prohlídku nájemní jednotky.
V případě, že se nastěhujete, a pronajaté bydlení neodpovídá informacím na platformě Flatio, dejte nám vědět co nejdříve!
Pokud jsou splněny podmínky odstoupení od smlouvy a pronajímatel nemůže problém ihned napravit, máte možnost odstoupit od nájemní smlouvy a získat plnou refundaci. Aktivně vám také pomůžeme najít alternativní bydlení a budeme vám nápomocní, dokud se vše nevyřeší.
Podmínky a všechny podrobnosti o naší Garanci nastěhování si můžete přečíst v tomto článku naší Nápovědy.
Způsob, jakým lze rezervaci zrušit, se různí dle stavu, ve kterém se nachází.
Čeká vaše žádost o rezervaci stále na schválení pronajímatelem? Pak ji můžete jednoduše zrušit přímo ze své aplikace Mé bydlení!
Pokud již pronajímatel vaši žádost o rezervaci schválil, a vy už o ni nemáte zájem, můžete ji stále zrušit před podpisem smlouvy o pronájmu. Prosíme, využívejte tuto možnost pouze v nutných případech. Jakmile totiž pronajímatel schválí rezervaci, přestaneme jeho nabídku inzerovat. Může se tedy stát, že ztratí šanci najít si jiného nájemníka.
Máte schválenou rezervaci a zároveň také platnou smlouvu? Aby mohla být vaše rezervace zrušena, je nutné kontaktovat Flatio zákaznickou podporu co nejdříve. Konkrétní čas a výše storno poplatku se řídí podle storno podmínek konkrétní nabídky.
Co získáte?
Tipy na cestování jako digitální nomád
Všechny Flatio výhody zdarma
Speciální nabídky za speciální ceny - pouze pro registrované členy!
Wonderful. Everything is right there in walking. All of the places you want to see and great restaurants every few feet. I am older and there were trams and metro if I was struggling to get around. The apartment is in the heart of everything. Much better for a long stay than a hotel.
Yes...We really liked the Indian Restaurant "Namaste" We also loved the little tavern about 300 steps from the flat. I think we went to at least ten different Asian restaurants within a two block radius.
Central, but a little off the main tourist tracks. Very close to Wenceslas Square in one direction, easy walk to the National Theater and the river in another direction, and plenty of shops around.
I enjoyed getting coffee at the garden cafe in the Franciscan Gardens, or going to Cukrarna Mysak.
Issues:
1. Air conditioning was advertised on the listing but was not actually in the apartment asked for a 25% discount on rent got 5%.
2. The shower was disgusting with black mold and grime all over had to wear sandals every time I took a shower!
3. The shower door was broken water soaked the floor and mat every time I took a shower.
4. Five light bulbs missing from the room and one from the bathroom. The other bathroom lights were the ones that dim then get brighter very annoying.
5. Underneath the bed sheet there was toenail clipping and very dirty so I never removed it and slept on top of the blankets my whole stay.
6. The Landlord Evgeny and the Property Manager Alina were deceitful and dishonest about the apartment listing on Flatio.
I would like to go more in detail about the deceit and dishonesty with Alina and Evgeny. When I sent the Property Manager Alina a SMS about there being no air conditioning and sending photos of the listing as proof the reply I got from the Property Manager was that the listing never had air conditioning. Then shortly after when I went back to the listing it was removed so they acted quick to delete it. When I confronted them about being dishonest and why they removed air conditioning from the listing they said it was never there.
A few days later I was messaged from Evgeny through Flatio offering me a 5% discount. But that's not all he had to say as he told me that the Property Manager Alina said that I slammed the door in her face and yelled at her when she came to give me light bulbs. This of course a lie and a way for Evgeny and Alina to weasel there way out of any discount and trying to make me look bad.
I am not sure who Alina and Evgeny actually are involved with the apartment it almost seemed like they did nothing especially Alina. I was told by Alina that Evgeny wasn't even the Landlord he just worked for there realtor company almost like customer service with Flatio.
I DO NOT RECOMMEND THIS APARTMENT!
The apartment is located in a quiet area facing a courtyard. However 2 weeks before moving every night there was drunks yelling and parties every night.