Tento článek slouží k bližšímu pochopení, jak naše WhatsApp číslo funguje, a obsahuje to číslo, na kterém nás na WhatsApp můžete zastihnout.
Mohu kontaktovat zákaznickou podporu také přes WhatsApp?
Ano! Můžete nás kontaktovat nejen standardními kanály, ale také prostřednictvím aplikace WhatsApp.
Jak na to
Stačí si ve WhatsApp aplikaci vytvořit nového uživatele s telefonním číslem +44 786 212 6693, kterého pojmenujte třeba Flatio. Po výběru tohoto kontaktu v seznamu všech WhatsApp uživatelů se vám vytvoří nová konverzace, ve které napište zprávu pro naši zákaznickou podporu. Odesláním zprávy dojde k vytvoření nového požadavku v systému, který naše zákaznická podpora využívá ke komunikaci s klienty. Odpověď na vaši zprávu však dojde zpět do vaší WhatsApp aplikace.
Pravidlo první zprávy
V rámci ochrany uživatelů umožňuje tato WhatsApp integrace iniciovat konverzaci pouze klientům - není tedy možné, aby vám první zprávu zaslalo samotné Flatio. Pokud tedy budete od zákaznické podpory něco potřebovat, musíte zprávu iniciovat vy.
Pravidlo 24 hodin
Zákaznická podpora má poté 24 hodin na to, aby na vaši zprávu odpověděla. Pokud to v tomto časovém okně nestihne např. z důvodu vytížení či z důvodu obdržení požadavku mimo pracovní dobu, zpráva zaslaná přes WhatsApp se automaticky uzamkne a není možné na ni v rámci našeho systému odpovědět. V těchto případech se s vámi zákaznická podpora bude snažit spojit buď telefonicky přímo na uvedené WhatsApp číslo, nebo na alternativní telefonické/mailové kontakty, pokud je u vás evidujeme.
Pro zobrazení dalších způsobů, jak se můžete obrátit na náš tým zákaznické péče, navštivte prosím tento článek.