Váš pobyt v této nemovitosti bude krytý naším StayProtection balíčkem, a to včetně Stay Benefits! Více informací
The apartment has a numerical code to open the apartment door. You will be completely autonomous, this code is personal for maximum security.
HOUSE RULES:
- Pets are not allowed;
- Parties are not allowed;
- Smoking is not allowed (apenas na varanda apanhando as beatas);
- Quiet hours are between 10 pm and 9 am;
- The apartment has a balcony where smokers can smoke;
- The apartment has a double bed and a double sofa bed, when booking for two people, only one bed will be prepared, if you want two beds and there are two people, you must notify in advance. If you have just checked in and want extra sheets, you will have to pay €30 more;
- The apartment has heating with oil radiators and a dehumidifier (if there is too much humidity we are 500m from the ocean), under no circumstances should you touch the water heating boiler. In case of a problem, you must contact the owner to help you solve the problems via whatapp;
- I can receive children of all ages.
Stays from 10 days include a change of linen: sheets, towels, tablecloths, kitchen and hand towels.
I am available before the stay (for all details, visiting advice, etc.), during (if you have difficulties using the apartment, I am here to help you via whatapp, I also have people on site who will help you if necessary) and after your stay (travel-related difficulties).
If you want to visit Lisbon, we can organize a Lisbon / Açoteias trip
Apartmán je vybaven číselným kódem k otevření dveří. Budete zcela autonomní, tento kód je osobní pro maximální bezpečnost.
DOMOVNÍ PRAVIDLA:
- Domácí zvířata nejsou povolena;
- Večírky nejsou povoleny;
- Kouření není povoleno (apenas na varanda apanhando as beatas);
- Klidová doba je od 22:00 do 9:00;
- Apartmán má balkon, kde mohou kuřáci kouřit;
- V apartmánu je manželská postel a rozkládací pohovka, při rezervaci pro dvě osoby bude připraveno pouze jedno lůžko, pokud chcete dvě lůžka a jsou zde dvě osoby, musíte to oznámit předem. Pokud jste se právě ubytovali a chcete povlečení navíc, budete muset zaplatit dalších 30 €;
- V apartmánu je topení s olejovými radiátory a odvlhčovačem (pokud je příliš velká vlhkost, jsme 500 m od oceánu), v žádném případě se nedotýkejte bojleru na ohřev vody. V případě problému musíte kontaktovat majitele, aby vám pomohl vyřešit problémy prostřednictvím whatapp;
- Mohu přijmout děti všech věkových kategorií.
Pobyty od 10 dnů zahrnují výměnu ložního prádla: povlečení, ručníky, ubrusy, kuchyňské utěrky a utěrky na ruce.
Jsem k dispozici před pobytem (pro všechny podrobnosti, rady ohledně návštěvy atd.), během pobytu (pokud máte potíže s užíváním apartmánu, jsem tu pro vás, abych vám pomohla prostřednictvím whatapp, mám také lidi na místě, kteří vám v případě potřeby pomohou) a po pobytu (potíže spojené s cestováním).
Pokud chcete navštívit Lisabon, můžeme zorganizovat výlet do Lisabonu / Açoteias
Stahování
30 Mbps
Nahrávání
20 Mbps
Vždy, když pronajímáte přes Flatio, se na vás automaticky vztahuje náš balíček StayProtection.
Při rezervaci tohoto ubytování získáte také rozšířenou ochranu v podobě Stay Benefits - jedinečné nabídky zaštítěné společností AXA! Tento balíček zahrnuje:
Isabel obvykle na zprávy odpovídá během 4 hodin .
Po odeslání žádosti o rezervaci dostane pronajímatel zprávu, že máte o bydlení zájem. Od tohoto okamžiku má 24 hodin na to, aby vaši žádost buď schválil, nebo zamítl.
Pronajímatelé bytu se zajímají především o profil zájemce. Proto nezapomeňte do svého profilu doplnit všechny potřebné informace, přidat profilovou fotografii, nebo dokonce natočit o sobě i nějaké video. Tím se stanete pro pronajímatele bytu atraktivnější a s větší pravděpodobností Vaši rezervaci schválí.
Na smlouvu o pronájmu se můžete podívat předem a online u každé nabídky. Po jejím podpisu ji najdete v aplikaci Mé bydlení.
Při sjednání pronájmu přes Flatio se nemusíte bát, že by pro vás byla smlouva nevýhodná. Naše smlouvy jsou sepsány tak, abyste mohli bydlet v klidu bez jakýchkoli starostí. Jedná se o smlouvy jednotné, které používají všichni pronajímatelé na Flatio.
Vašeho času si vážíme. Proto jsme na naši platformu přidali možnost virtuální prohlídky, abyste si mohli některé pronájmy na Flatio prohlédnout z pohodlí domova.
Pokud pro vámi vybrané ubytování není virtuální prohlídka k dispozici, můžete se obrátit na pronajímatele a požádat jej, zda by vám umožnil osobní prohlídku nájemní jednotky.
V případě, že se nastěhujete, a pronajaté bydlení neodpovídá informacím na platformě Flatio, dejte nám vědět co nejdříve!
Pokud jsou splněny podmínky odstoupení od smlouvy a pronajímatel nemůže problém ihned napravit, máte možnost odstoupit od nájemní smlouvy a získat plnou refundaci. Aktivně vám také pomůžeme najít alternativní bydlení a budeme vám nápomocní, dokud se vše nevyřeší.
Podmínky a všechny podrobnosti o naší Garanci nastěhování si můžete přečíst v tomto článku naší Nápovědy.
Způsob, jakým lze rezervaci zrušit, se různí dle stavu, ve kterém se nachází.
Čeká vaše žádost o rezervaci stále na schválení pronajímatelem? Pak ji můžete jednoduše zrušit přímo ze své aplikace Mé bydlení!
Pokud již pronajímatel vaši žádost o rezervaci schválil, a vy už o ni nemáte zájem, můžete ji stále zrušit před podpisem smlouvy o pronájmu. Prosíme, využívejte tuto možnost pouze v nutných případech. Jakmile totiž pronajímatel schválí rezervaci, přestaneme jeho nabídku inzerovat. Může se tedy stát, že ztratí šanci najít si jiného nájemníka.
Máte schválenou rezervaci a zároveň také platnou smlouvu? Aby mohla být vaše rezervace zrušena, je nutné kontaktovat Flatio zákaznickou podporu co nejdříve. Konkrétní čas a výše storno poplatku se řídí podle storno podmínek konkrétní nabídky.